
REGULAMIN HOLIBALANS.PL
REGULAMIN REZERWACJI I REALIZACJI WIZYT
-
HOLIBALANS INSTYTUT KATARZYNA PĘCZEK, zwany dalej „HOLIBALANS INSTYTUT” ze stroną internetową www.holibalans.pl oraz siedzibą w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 49 oraz gabinetem stacjonarnym na ul. Wyszyńskiego 26.
-
Godziny otwarcia: poniedziałek, środa, czwartek od 17:00 - 22:00, wtorek, piątek 10:00- 22:00 oraz sobota 12:30 - 19:00. W dni świąteczne oraz dni ustawowo wolne od pracy HOLIBALANS INSTYTUT jest nieczynne.
-
HOLIBALANS INSTYTUT oferuje kompleksowy pakiet usług masażu Kobido, Terapii Manualnej Zatok oraz zabiegów Reiki, możliwość zakupu bonów prezentowych, a także pakietów zabiegowych.
-
Klient przed wykonaniem zabiegu w trakcie konsultacji ma obowiązek poinformować pracownika HOLIBALANS INSTYTUT o wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu, wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu. Klient ma obowiązek stosować się do zaleceń po zabiegu zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu. HOLIBALANS INSTYTUT nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu, brak efektów zabiegu w przypadku niestosowania się do zaleceń po zabiegu.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące zabiegu należy zgłosić na piśmie (osobiście dostarczając podpisaną reklamację lub mailowo na adres kontakt@holibalans.pl w ciągu maksymalnie 48h od wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna może być osobista konsultacja w HOLIBALANS INSTYTUT w ciągu 72h od wykonania zabiegu. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego.
-
Zakup usługi w HOLIBALANS INSTYTUT jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez HOLIBALANS INSTYTUT oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje powikłań po zabiegu w wyniku niepoinformowania o zaistniałych przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się wszelkich roszczeń wobec HOLIBALANS INSTYTUT.
-
Nasze promocje i rabaty nie łączą się ze sobą oraz bonami zniżkowymi, kartami lojalnościowymi i bonami prezentowymi. Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych usług.
-
Za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie HOLIBALANS INSTYTUT nie ponosimy odpowiedzialności.
-
Za usługi świadczone w HOLIBALANS INSTYTUT płatności można dokonać gotówką, blikiem, kartą płatniczą, kredytową i bonami lub przelewem na wskazane konto.
-
Klienta obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających w dniu wizyty.
-
Klient, który posiada bon lub zaproszenie, którym opłacony zostanie zabieg, winien okazać go przed rozpoczęciem zabiegu, a poinformować o jego posiadaniu przy dokonywaniu rezerwacji, podając numer zaproszenia.
-
Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 24 godzin. Jeżeli 24-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane, HOLIBALANS INSTYTUT ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku, kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, HOLIBALANS INSTYTUT traktuje to jako usługę zrealizowaną, a kwota zgodnie z rodzajem usługi zostanie potrącona z karnetu lub bonu. Z bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu.
-
W przypadku, gdy Klient 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej wizyty pracownik ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty zadatku, który przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Przedpłaty można dokonać gotówką lub kartą płatniczą. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie najpóźniej na 2 dni przed terminem zabiegu.
-
Wszystkie osoby znajdujące się na terenie HOLIBALANS INSTYTUT są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do zaleceń pracowników.
REGULAMIN NABYWANIA I REALIZACJI BONÓW PREZENTOWYCH
-
Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta HOLIBALANS INSTYTUT, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Instytut – placówka HOLIBALANS INSTYTUT w której nabywany i realizowany jest Bon HOLIBALANS INSTYTUT , ul. Wyszyńskiego 26 w Tarnowskich Górach.
-
Bony upoważniają do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem.
-
Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru bonu (znajduje się w dolnej części bonu) pod numerem telefonu gabinetu +48 576 525 567, bądź osobiście w gabinecie.
-
Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu. Kopie lub zdjęcia bonów nie będą honorowane.
-
Bon należy przynieść w dniu realizacji usługi. Bez bonu usługa może nie zostać wykonana.
-
Bon ważny jest przez 3-6 miesięcy od momentu jego nabycia w zależności od informacji zawartej na tymże Bonie.
-
Bony nie podlegają zwrotowi, wymianie na gotówkę, jak również nie podlegają wymianie na inną usługę.
-
W przypadku, gdy wartość usługi jest niższa niż wartość Bonu, HOLIBALANS INSTYTUT nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
-
W przypadku, gdy wartość usługi przekroczy wartość Bonu, Obdarowany zobowiązany jest do pokrycia różnicy.
-
W przypadku, gdy bon ulegnie zniszczeniu (brak możliwości odczytania numeru bonu) oraz w przypadku zgubienia bonu, HOLIBALANS INSTYTUT nie jest zobowiązany do realizacji bonu.
-
Bon jest przenośny – może być wykorzystany przez inną osobę, jeśli osoba posiadająca bon zgadza się na to. Należy jednak zgłosić to podczas rezerwacji.
-
Salon nie ponosi odpowiedzialności za zgubione lub zniszczone bony. Nie ma możliwości wystawienia duplikatu bonu.
-
Bon prezentowy może być realizowany wyłącznie na usługi świadczone przez salon, który go wydał.
-
Bon nie może być używany w połączeniu z innymi promocjami, rabatami lub specjalnymi ofertami, chyba że salon wyraźnie to zaznaczył.
-
W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje właściciel Instytutu.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w całości.
Zarządzanie i zmiany regulaminu: Regulamin wchodzi w życie w dniu jego ogłoszenia. HOLIBALANS INSTYTUT zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, co nie ma wpływu na umowy zawarte przed dniem dokonania zmian.
